Lokalizacja: Kraków (hybrydowo)
Główne obowiązki obejmują aktywne budowanie bazy Klientów oraz ich pozyskiwanie dla różnych branż na polskim rynku. Key Account Manager będzie prowadził proces negocjacyjny z potencjalnymi Klientami, reprezentował pracodawcę i uczestniczył w spotkaniach biznesowych.
Dodatkowe zadania to przeprowadzanie researchu z Działem Rekrutacji w celu kontroli realizacji potencjalnych kontraktów, analiza zapisów ramowych umów zawieranych z Klientami oraz budowanie trwałych relacji z Klientami. Kandydat będzie odpowiedzialny za raportowanie bieżących działań w ustalony sposób z bezpośrednim przełożonym.
Minimum roczne doświadczenie w sprzedaży usług w agencji pracy lub pokrewnej branży
Umiejętność pozyskiwania Klientów różnymi dostępnymi kanałami
Systematyczność w dążeniu do realizacji założonych celów
Gotowość do wyjazdów służbowych na terenie całej Polski
Prawo jazdy kat. B
Zakres obowiązków:
Aktywne budowanie bazy Klientów oraz ich pozyskiwanie dla różnych branż na polskim rynku
Prowadzenie procesu negocjacyjnego z potencjalnym Klientem
Reprezentowanie pracodawcy, uczestnictwo w spotkaniach biznesowych
Przeprowadzenie researchu z Działem Rekrutacji w celu kontroli realizacji potencjalnego kontraktu
Analiza zapisów ramowych umów zawieranych z Klientem
Budowanie relacji z Klientami
Raportowanie z bieżących działań w ustalony sposób z bezpośrednim przełożonym
Umowa o pracę: podstawa + jasny system premiowy z pozyskanego kontraktu
Możliwość pracy hybrydowej
Przyjazne środowisko pracy
Niezbędne narzędzia do wykonywania zadań
W pełni profesjonalne wprowadzenie w struktury firmy
Możliwość rozwoju zawodowego
Szkolenia